ثبت سفیر

موسسه حقوقی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

ثبت سفیر

موسسه حقوقی ثبت سفیر با 19 سال سابقه مستمر در زمینه ثبت شرکت

مهاجرت به هند ، موسسه حقوقی ثبت سفیر


شرایط مهاجرت به هند 2019 چطور می باشد، مهاجرت به هند از راه های  گوناگونی مانند تحصیل در هند ، کار در هند ، سرمایه گذاری در هند و … امکان پذیر میباشد.

جمهوری هندوستان، که در اصطلاح عامیانه، کشور هفتاد و دو ملت نامیده میشود؛ از جمله کشورهایی است که در گذر زمان، توانسته در عرصه بین المللی، خود را به عنوان کشوری مطرح، معرفی نماید. چنانچه احتمال دارد در اذهان مردم ایران، هند کشوری فقیر تصور شود، ولی آن چه مسلم است، این کشور، هماکنون یکی از کشورهای تاثیرگذار از جهات گوناگون ؛ در سطح در جهان می باشد. جمهوری هند، طی سال های گذشته، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است. کمتر فردی است که نام گاندی را نشنیده باشد. فردی کاریزماتیک این انسان بزرگ و البته، انقلاب مردم هند، همواره مورد ستایش مردم جهان بوده است. به هر حال، مردم هند با عبور از گردنه های سخت و تلخ تاریخشان و کسب تجربه های بد و خوب ، در حال حاضر؛ مشهورترین دموکراسی را در دنیا دارا می باشند

موقعیت جغرافیایی، اقلیم و فرهنگ

کشور هند، هفتمین کشور پهناور جهان است که با در اختیار داشتن یک ششم از جمعیت این کره خاکی، به عنوان دومین کشور پرجمعیت دنیا نیز، مطرح میباشد. جمهوری هند، در جنوب آسیا قرار دارد که از سمت شمال با چین ، یونان، تبت و نپال و از شمال غرب با برمه و بنگلادش، همجوار است. هند هم چنین، از سمت جنوب با اقیانوس هند هم مرز می باشد.

جهت مشاهده ادامه مطلب به سایت موسسه حقوقی ثبت سفیر مراجعه کنید.


 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.